Undervisning og testning af skoleelever med begrænset dansk ordkendskab: En ny undersøgelse af korttids- og langtidseffekterne af forskellige typer ordkendskabsundervisning samt af forudsigelsesværdien af dynamisk ordkendskabstestning

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Standard

Undervisning og testning af skoleelever med begrænset dansk ordkendskab : En ny undersøgelse af korttids- og langtidseffekterne af forskellige typer ordkendskabsundervisning samt af forudsigelsesværdien af dynamisk ordkendskabstestning. / Gellert, Anna Steenberg.

I: Logos, Bind 77, 2016, s. 7-8.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Harvard

Gellert, AS 2016, 'Undervisning og testning af skoleelever med begrænset dansk ordkendskab: En ny undersøgelse af korttids- og langtidseffekterne af forskellige typer ordkendskabsundervisning samt af forudsigelsesværdien af dynamisk ordkendskabstestning', Logos, bind 77, s. 7-8.

APA

Gellert, A. S. (2016). Undervisning og testning af skoleelever med begrænset dansk ordkendskab: En ny undersøgelse af korttids- og langtidseffekterne af forskellige typer ordkendskabsundervisning samt af forudsigelsesværdien af dynamisk ordkendskabstestning. Logos, 77, 7-8.

Vancouver

Gellert AS. Undervisning og testning af skoleelever med begrænset dansk ordkendskab: En ny undersøgelse af korttids- og langtidseffekterne af forskellige typer ordkendskabsundervisning samt af forudsigelsesværdien af dynamisk ordkendskabstestning. Logos. 2016;77:7-8.

Author

Gellert, Anna Steenberg. / Undervisning og testning af skoleelever med begrænset dansk ordkendskab : En ny undersøgelse af korttids- og langtidseffekterne af forskellige typer ordkendskabsundervisning samt af forudsigelsesværdien af dynamisk ordkendskabstestning. I: Logos. 2016 ; Bind 77. s. 7-8.

Bibtex

@article{84cb55a8e435440f9b614e6c339583b4,
title = "Undervisning og testning af skoleelever med begr{\ae}nset dansk ordkendskab: En ny unders{\o}gelse af korttids- og langtidseffekterne af forskellige typer ordkendskabsundervisning samt af forudsigelsesv{\ae}rdien af dynamisk ordkendskabstestning",
author = "Gellert, {Anna Steenberg}",
year = "2016",
language = "Dansk",
volume = "77",
pages = "7--8",
journal = "Logos",
issn = "1901-502X",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Undervisning og testning af skoleelever med begrænset dansk ordkendskab

T2 - En ny undersøgelse af korttids- og langtidseffekterne af forskellige typer ordkendskabsundervisning samt af forudsigelsesværdien af dynamisk ordkendskabstestning

AU - Gellert, Anna Steenberg

PY - 2016

Y1 - 2016

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 77

SP - 7

EP - 8

JO - Logos

JF - Logos

SN - 1901-502X

ER -

ID: 154539882