Sproglige færdigheder og læseudvikling: en undersøgelse af danske børn fra starten af børnehaveklassen til 2. klasse

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Standard

Sproglige færdigheder og læseudvikling : en undersøgelse af danske børn fra starten af børnehaveklassen til 2. klasse. / Juul, Holger.

København : Museum Tusculanum, 2007. 71 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Harvard

Juul, H 2007, Sproglige færdigheder og læseudvikling: en undersøgelse af danske børn fra starten af børnehaveklassen til 2. klasse. Museum Tusculanum, København.

APA

Juul, H. (2007). Sproglige færdigheder og læseudvikling: en undersøgelse af danske børn fra starten af børnehaveklassen til 2. klasse. Museum Tusculanum.

Vancouver

Juul H. Sproglige færdigheder og læseudvikling: en undersøgelse af danske børn fra starten af børnehaveklassen til 2. klasse. København: Museum Tusculanum, 2007. 71 s.

Author

Juul, Holger. / Sproglige færdigheder og læseudvikling : en undersøgelse af danske børn fra starten af børnehaveklassen til 2. klasse. København : Museum Tusculanum, 2007. 71 s.

Bibtex

@book{eb227490b92311dcbee902004c4f4f50,
title = "Sproglige f{\ae}rdigheder og l{\ae}seudvikling: en unders{\o}gelse af danske b{\o}rn fra starten af b{\o}rnehaveklassen til 2. klasse",
author = "Holger Juul",
year = "2007",
language = "Dansk",
publisher = "Museum Tusculanum",

}

RIS

TY - RPRT

T1 - Sproglige færdigheder og læseudvikling

T2 - en undersøgelse af danske børn fra starten af børnehaveklassen til 2. klasse

AU - Juul, Holger

PY - 2007

Y1 - 2007

M3 - Rapport

BT - Sproglige færdigheder og læseudvikling

PB - Museum Tusculanum

CY - København

ER -

ID: 2106567