Mads Poulsen

Mads Poulsen

Lektor


  1. 2024
  2. Udgivet

    How RAN Stimulus Type and Repetition Affect RAN’s Relation with Decoding Efficiency and Reading Comprehension

    Poulsen, Mads, Protopapas, A. & Juul, Holger, 2024, I: Reading and Writing. 37, s. 89-102

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    What’s format got to do with it? A comparison of three syntactic comprehension measures

    Nielsen, Jessie Leigh, Christensen, Rikke Vang & Poulsen, Mads, 2024, I: Journal of Research in Reading. 47, 1, s. 1-19

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. 2023
  5. Udgivet
  6. Udgivet

    A National Test of Dyslexia

    Poulsen, Mads, Juul, Holger & Elbro, Carsten, 2023, I: Annals of Dyslexia. 73, s. 337-355

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. 2022
  8. Udgivet

    Udfordringer og løsninger ved tidlig identifikation af risiko for ordblindhed

    Poulsen, Mads, 15 nov. 2022, Styrelsen for Undervisning og Kvalitet.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  9. Udgivet

    Lateralization of word and face processing in developmental dyslexia and developmental prosopagnosia

    Gerlach, C., Kühn, C. D., Poulsen, Mads, Andersen, K. B., Lissau, C. H. & Starrfelt, Randi, jun. 2022, I: Neuropsychologia. 170, 11 s., 108208.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Forskningskortlægning af indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder: Delrapport 1- Indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder

    Petersen, D. K., Poulsen, Mads & Christensen, Rikke Vang, 31 jan. 2022, København: Nationalt Videnscenter for Læsning. 29 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportfagfællebedømt

  11. Udgivet

    Analyse af krævende syntaks i danskfagets tekster

    Hauerberg Olsen, M. & Poulsen, Mads, 2022, I: NyS: Nydanske sprogstudier. 60, s. 83-111 28 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    Remembering sentences is not all about memory: Convergent and discriminant validity of syntactic knowledge and its relationship with reading comprehension

    Poulsen, Mads, Nielsen, Jessie Leigh & Christensen, Rikke Vang, 2022, I: Journal of Child Language. 49, 2, s. 349-356

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  13. 2021
  14. Udgivet

    Measuring syntactic comprehension: A comparison of three tests

    Nielsen, Jessie Leigh, Christensen, Rikke Vang & Poulsen, Mads, 16 jul. 2021.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 Næste

ID: 9616