Holger Juul

Holger Juul

Lektor


  1. 2023
  2. Udgivet

    Undervisning af elever i 3. og 4. klasse med lettere afkodnings- og stavevanskeligheder. Hvad kan anbefales?

    Juul, Holger, Gellert, Anna Steenberg, Petersen, D. K. & Engmose, S. F., 2023, København: Center for Læseforskning, Københavns Universitet. 74 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningfagfællebedømt

  3. 2022
  4. Udgivet

    Unge med blindheds brug og oplevelse af elektroniske punktnotatapparater

    Sandersen, J. H. E., Toft, Thomas, Due, Brian Lystgaard & Juul, Holger, 2022, København: CIRCD Publishing. 74 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  5. 2020
  6. Udgivet

    Tidlig identifikation af elever i risiko for ordblindhed. Rapport om projektet ”Dysleksitiltag for skolebørn i Grønland”.

    Lyberth, M. L., Meincke, K., Schmidt, S., Poulsen, Mads & Juul, Holger, 2020, Nuuk: Uddannnelsesstyrelsen/Naalakkersuisut. 56 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  7. 2015
  8. Udgivet

    Rapport om læse- og skrivefærdigheder hos voksne med høretab

    Juul, Holger, dec. 2015, 35 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  9. 2009
  10. Udgivet

    Unge ordblinde skriver løs med it

    Juul, Holger & Clausen, J. K., 2009, Hellerup: Dansk Videnscenter for Ordblindhed. 47 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  11. 2008
  12. Udgivet

    Sproglige færdigheder i børnehaveklassen - en sammenligning af årgang 2004 og 2007

    Juul, Holger, 2008, København: Undervisningsministeriet. 32 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  13. 2007
  14. Udgivet

    Early reading development in three Nordic countries and the UK: report to the Joint Committee for Nordic Research Councils for the Humanities and the Social Sciences

    Juul, Holger, Elbro, Carsten, Aro, M., Forsman, C., Seymour, P. H. K., Duncan, L. G., Lund, R., Sigurdsson, B. & Thráinsdóttir, A., 2007, København: Museum Tusculanum. 32 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  15. Udgivet

    Sproglige færdigheder og læseudvikling: en undersøgelse af danske børn fra starten af børnehaveklassen til 2. klasse

    Juul, Holger, 2007, København: Museum Tusculanum. 71 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  16. 2006
  17. Udgivet

    Fonologiske færdigheder og læseudvikling hos DU1-kursister

    Juul, Holger, 2006, København: www.nyidanmark.dk. 50 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  18. 2005
  19. Udgivet
Forrige 1 2 Næste

ID: 13298