Carsten Elbro

Carsten Elbro

Professor


  1. 2019
  2. Udgivet

    Læseundersøgelse blandt unge i målgruppe for forberedende grunduddannelse (FGU). / Gellert, Anna Steenberg; Elbro, Carsten.

    Undervisningsministeriet. 2019, .

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  3. Afsendt

    Morphological intervention for students with poor vocabulary knowledge : Short- and long-term transfer effects. / Gellert, Anna Steenberg; Arnbak, Elisabeth; Wischmann, Signe; Elbro, Carsten.

    I: Reading Research Quarterly, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Rapport om undersøgelse af Vejledende Læsetest for Voksne (VLV-2) på FGU-målgruppen. / Elbro, Carsten; Gellert, Anna Steenberg.

    Rapport om undersøgelse af Vejledende Læsetest for Voksne (VLV-2) på FGU-målgruppen. Undervisningsministeriet, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskning

  5. Udgivet

    Reading Comprehension and Reading Comprehension Difficulties. / Oakhill, Jane V.; Cain, Kate; Elbro, Carsten.

    Reading Development and Difficulties: Bridging the Gap Between Research and Practice. red. / David A. Kilpatrick; R. Malatesha Joshi; Richard K. Wagner. Cham, Switzerland : Springer, 2019. s. 83-115.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Test, og hvad enhver læseunderviser bør vide om dem. / Poulsen, Mads; Elbro, Carsten.

    I: Viden om Laesning, Bind 25, 2019, s. 94.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  7. 2018
  8. Udgivet

    Forudsigelse af alvorlige afkodningsvanskeligheder i 2. klasse på basis af testresultater i 0. og 1. klasse. / Gellert, Anna Steenberg; Elbro, Carsten.

    I: Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift, Bind 55, Nr. 3, 2018, s. 90-103.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Knowledge-based inference making for reading comprehension: What to teach and what not. / Elbro, Carsten.

    I: Bulletin of Educational Psychology, Bind 49, Nr. 4, 2018, s. 701-713.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Ordblindhed. / Gellert, Anna Steenberg; Poulsen, Mads; Elbro, Carsten.

    I: Samfundsøkonomen, Nr. 1, 2018, s. 22-24.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    Predicting reading disabilities using dynamic assessment of decoding before and after the onset of reading instruction : A longitudinal study from kindergarten through Grade 2. / Gellert, Anna Steenberg; Elbro, Carsten.

    I: Annals of Dyslexia, Bind 68, Nr. 2, 2018, s. 126-144.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    The Emergence of Automaticity in Reading: Effects of Orthographic Depth and Word Decoding Ability on an adjusted Stroop measure. / Megherbi, Hakima; Elbro, Carsten; Oakhill, Jane V.; Segui, Juan; New, Boris.

    I: Journal of Experimental Child Psychology, Bind 166, 2018, s. 652-663.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...21 Næste

ID: 11640