Viden om læsning kontra syn på læsning: en faglig forklaring på phonics-traditionens dominans i begynderundervisningen i læsning

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Standard

Viden om læsning kontra syn på læsning : en faglig forklaring på phonics-traditionens dominans i begynderundervisningen i læsning. / Clausen, Julie Kock; Gellert, Anna Steenberg; Rønberg, Louise ; Schultz, Mia Finnemann.

I: Læsepædagogen : tidsskrift for blandt andre dansklærere, klasselærere og specialpædagoger, Bind 58, Nr. 1, 2010, s. 21-27.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Harvard

Clausen, JK, Gellert, AS, Rønberg, L & Schultz, MF 2010, 'Viden om læsning kontra syn på læsning: en faglig forklaring på phonics-traditionens dominans i begynderundervisningen i læsning', Læsepædagogen : tidsskrift for blandt andre dansklærere, klasselærere og specialpædagoger, bind 58, nr. 1, s. 21-27.

APA

Clausen, J. K., Gellert, A. S., Rønberg, L., & Schultz, M. F. (2010). Viden om læsning kontra syn på læsning: en faglig forklaring på phonics-traditionens dominans i begynderundervisningen i læsning. Læsepædagogen : tidsskrift for blandt andre dansklærere, klasselærere og specialpædagoger, 58(1), 21-27.

Vancouver

Clausen JK, Gellert AS, Rønberg L, Schultz MF. Viden om læsning kontra syn på læsning: en faglig forklaring på phonics-traditionens dominans i begynderundervisningen i læsning. Læsepædagogen : tidsskrift for blandt andre dansklærere, klasselærere og specialpædagoger. 2010;58(1):21-27.

Author

Clausen, Julie Kock ; Gellert, Anna Steenberg ; Rønberg, Louise ; Schultz, Mia Finnemann. / Viden om læsning kontra syn på læsning : en faglig forklaring på phonics-traditionens dominans i begynderundervisningen i læsning. I: Læsepædagogen : tidsskrift for blandt andre dansklærere, klasselærere og specialpædagoger. 2010 ; Bind 58, Nr. 1. s. 21-27.

Bibtex

@article{2372d4f0aa7411debc73000ea68e967b,
title = "Viden om l{\ae}sning kontra syn p{\aa} l{\ae}sning: en faglig forklaring p{\aa} phonics-traditionens dominans i begynderundervisningen i l{\ae}sning",
author = "Clausen, {Julie Kock} and Gellert, {Anna Steenberg} and Louise R{\o}nberg and Schultz, {Mia Finnemann}",
year = "2010",
language = "Dansk",
volume = "58",
pages = "21--27",
journal = "Laesepaedagogen",
issn = "0106-5092",
number = "1",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Viden om læsning kontra syn på læsning

T2 - en faglig forklaring på phonics-traditionens dominans i begynderundervisningen i læsning

AU - Clausen, Julie Kock

AU - Gellert, Anna Steenberg

AU - Rønberg, Louise

AU - Schultz, Mia Finnemann

PY - 2010

Y1 - 2010

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 58

SP - 21

EP - 27

JO - Laesepaedagogen

JF - Laesepaedagogen

SN - 0106-5092

IS - 1

ER -

ID: 14724603