Morfologisk bevidsthed: et fast track i sprogligt usikre elevers selvstændige ordlæring
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel
Standard
Morfologisk bevidsthed: et fast track i sprogligt usikre elevers selvstændige ordlæring. / Arnbak, Elisabeth; Gellert, Anna Steenberg; Wischmann, Signe.
I: Laesepaedagogen, Bind 67, Nr. 4, 2019, s. 4-10.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel
Harvard
Arnbak, E, Gellert, AS & Wischmann, S 2019, 'Morfologisk bevidsthed: et fast track i sprogligt usikre elevers selvstændige ordlæring', Laesepaedagogen, bind 67, nr. 4, s. 4-10.
APA
Arnbak, E., Gellert, A. S., & Wischmann, S. (2019). Morfologisk bevidsthed: et fast track i sprogligt usikre elevers selvstændige ordlæring. Laesepaedagogen, 67(4), 4-10.
Vancouver
Arnbak E, Gellert AS, Wischmann S. Morfologisk bevidsthed: et fast track i sprogligt usikre elevers selvstændige ordlæring. Laesepaedagogen. 2019;67(4):4-10.
Author
Bibtex
@article{08a168c5dd06442c80d228572dc11a16,
title = "Morfologisk bevidsthed: et fast track i sprogligt usikre elevers selvst{\ae}ndige ordl{\ae}ring",
author = "Elisabeth Arnbak and Gellert, {Anna Steenberg} and Signe Wischmann",
year = "2019",
language = "Dansk",
volume = "67",
pages = "4--10",
journal = "Laesepaedagogen",
issn = "0106-5092",
number = "4",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Morfologisk bevidsthed: et fast track i sprogligt usikre elevers selvstændige ordlæring
AU - Arnbak, Elisabeth
AU - Gellert, Anna Steenberg
AU - Wischmann, Signe
PY - 2019
Y1 - 2019
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 67
SP - 4
EP - 10
JO - Laesepaedagogen
JF - Laesepaedagogen
SN - 0106-5092
IS - 4
ER -
ID: 223269823