Holger Juul

Holger Juul

Lektor


  1. 2023
  2. Udgivet

    Skrift og udtale stikker af fra hinanden

    Heegård, Jan & Juul, Holger, 17 mar. 2023, I: Folkeskolen. 2023, 5

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatFormidling

  3. Udgivet

    Indsatser for elever med lettere afkodnings- og stavevanskeligheder. Hvad siger forskningen?

    Juul, Holger, Gellert, Anna Steenberg, Petersen, D. K. & Engmose, S. F., 2023, I: Viden om Literacy. 33, s. 114-121

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  4. Udgivet

    Skribentens egen holdning

    Juul, Holger, 2023, I: Maal & Maele. 44, 3, s. 30-31

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  5. 2022
  6. Udgivet

    Lodrette ord

    Juul, Holger, 2022, I: Maal & Maele. 43, 3, s. 17-23

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  7. Udgivet

    Udtaleudviklinger, der gør det sværere at stave

    Juul, Holger & Heegård, Jan, 2022, I: Laesepaedagogen. 70, 6, s. 4-9

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  8. 2020
  9. Udgivet

    Om effekten af at undervise i stavning

    Juul, Holger, 15 maj 2020

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  10. Udgivet

    Morfemprincippets vildveje

    Juul, Holger, 2020, I: Maal & Maele. 41, 1, s. 24-29 6 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  11. 2019
  12. Udgivet

    Om at lave læseprøver

    Juul, Holger & Møller, L., 2019, I: Viden om Literacy. 25, s. 100-105 6 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  13. 2018
  14. Udgivet

    Undervisning i ordtilegnelse under selvstændig læsning

    Daugaard, H. T., Nielsen, A. V. & Juul, Holger, 2018, I: Laesepaedagogen. 66, 4, s. 4-9 6 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  15. 2016
  16. Udgivet

    Læse- og skrivefærdigheder hos voksne med høretab – erfaringer fra en ny undersøgelse.

    Juul, Holger & Møller, V., 2016, I: Laesepaedagogen. Årg. 64, 2, s. 21-25

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Forrige 1 2 Næste

ID: 13298