Carsten Elbro

Carsten Elbro

Professor


  1. 2013
  2. Udgivet

    Tegnsætning med mening

    Elbro, Carsten & Farø, K. J., sep. 2013, I: Mål og mæle. 36, 1, s. 17-23

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Activation of background knowledge for inference making: Effects on reading comprehension

    Elbro, Carsten & Buch-Iversen, I., 2013, I: Scientific Studies of Reading. 17, 6, s. 435-452

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Cloze tests may be quick, but are they dirty? Development and preliminary validation of a cloze test of reading comprehension

    Gellert, Anna Steenberg & Elbro, Carsten, 2013, I: Journal of Psychoeducational Assessment. 31, 1, s. 16-28 13 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Do experimental measures of word learning predict vocabulary development over time? A study of children from grade 3 to 4

    Gellert, Anna Steenberg & Elbro, Carsten, 2013, I: Learning and Individual Differences. 26, s. 1-8 8 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  6. Udgivet
  7. Udgivet

    Tracking readability in eye movements

    Klerke, S., Elbro, Carsten & Søgaard, Anders, 2013, I: Journal of Eye Movement Research. 6, 3

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  8. Udgivet

    What’s in a name depends on the type of name: The relationships between semantic and phonological access, reading fluency and reading comprehension

    Poulsen, Mads & Elbro, Carsten, 2013, I: Scientific Studies of Reading. 17, 4, s. 303-314

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

ID: 11640