Ansatte – Københavns Universitet

Forside > Ansatte

Anne-Mette Veber Nielsen

Anne-Mette Veber Nielsen

Postdoc


  1. 2017
  2. Udgivet

    Knowledge of conditional spelling patterns supports word spelling among Danish fifth graders. / Nielsen, Anne-Mette Veber.

    I: Journal of Research in Reading, Bind 40, Nr. 3, 2017, s. 313–332.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Ordkendskabsundervisning på mellemtrinnet. / Nielsen, Anne-Mette Veber; Daugaard, Hanne Trebbien; Juul, Holger.

    I: Skandinaviske Sprogstudier, Bind 8, Nr. 1, 2017, s. 25-41.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Early Identification of Reading Difficulties : A Screening Strategy that Adjusts the Sensitivity to the Level of Prediction Accuracy. / Poulsen, Mads; Nielsen, Anne-Mette Veber; Juul, Holger; Elbro, Carsten.

    I: Dyslexia, Bind 23, Nr. 3, 08.2017, s. 251-267.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. 2016
  6. Udgivet

    Kan man fremme elevers selvstændige ordtilegnelse? / Daugaard, Hanne Trebbien; Nielsen, Anne-Mette Veber; Juul, Holger.

    I: Logos Audiologopædisk Tidsskrift, Bind 77, 05.2016, s. 9-11.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  7. Udgivet

    Boosting orthographic learning during independent reading. / Nielsen, Anne-Mette Veber.

    I: Reading Research Quarterly, Bind 51, Nr. 3, 2016, s. 305-322.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    God, bædre, best : Om ortografisk viden og ortografisk indlæring hos danske børn på skolens begynder- og mellemtrin. / Nielsen, Anne-Mette Veber.

    Københavns Universitet, Det Humanistiske Fakultet, 2016. 159 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

  9. Udgivet

    Predictors of early versus later spelling development in Danish. / Nielsen, Anne-Mette Veber; Juul, Holger.

    I: Reading and Writing, Bind 29, Nr. 2, 02.2016, s. 245-266.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. 2014
  11. Udgivet

    Accounting for spelling skills in Fifth Grade - the role of different aspects of orthographic knowledge. / Nielsen, Anne-Mette Veber; Poulsen, Mads; Juul, Holger.

    2014. Poster session præsenteret ved The 21th Annual meeting of the Society for the Scientific Studies of Reading , Santa Fe, New Mexico, USA.

    Publikation: KonferencebidragPosterForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    Ortografiske færdigheder og den tidlige læseudvikling. / Nielsen, Anne-Mette Veber.

    I: Paedagogisk Psykologisk Tidsskrift, Bind 51, Nr. 2, 6, 07.2014, s. 66-84.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  13. 2012
  14. Udgivet

    Do irregularly spelled words take something special to read? / Elbro, Carsten; Juul, Holger; Poulsen, Mads; Nielsen, Anne-Mette Veber.

    2012. Poster session præsenteret ved Nineteenth meeting of the Society for the Scientific Study of Reading, Montreal, Canada.

    Publikation: KonferencebidragPosterForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 Næste

ID: 14346692